Mensen willen eigenlijk helemaal geen keuze maken → 

Het te bereiken doel van je organisatie is ons startpunt. Wij leveren met de inzet van online media bereik op continue basis. Dit zorgt voor een mentale beschikbaarheid bij potentiële klanten (zie ook de communicatie-wetten van Byron Sharp onder ‘content‘. Zo komt je bedrijf, het merk of je product terecht bij potentiële klanten of een nieuwe doelgroep. Wie zichtbaar is, wordt gekozen. Het effect is hiervan is bekendheid, en dat is geld waard. 

Aan effect en impact gaat bereik vooraf  

Online Media Fabriek richt zich dan ook op bereik en content. Omdat goede content zonder bereik weggegooid geld is. Het tegenovergestelde is zelfs waar: ‘slechte’ content met een groot bereik, is succesvol. Denk ook aan de irritant wasmiddelreclame met die man in pak bij de waslijn, dat gigantische dekbed en de twietende vogels.

ABC-regel → 

Onze campagnes volgen de ABC-regel: Aandacht, Branding en Communicatie. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dan ook dat aandacht en branding (consistente stijl, logo, kleuren…) belangrijk zijn en dat de boodschap minder van belang is. Zolang bereik zorgt voor connectie met de potentiële doelgroep. Natuurlijk zorgen we dat de boodschap in lijn ligt met je product en dat wat je wilt bereiken.

 

CONTACT
close slider